(:Assalamualaikum(:)Thanks For Viewing my blog(:)Please respect my blog as i respect yours(:)Do be my followers(:)Thank you(:)

Facing the big trouble

Assalamualaikum bloggers =)

baru habes perikse tengah tahun ... Dan baru aku sedar yang "I HAVE ABOUT 3 MORE MONTHS TO GO".. ape yang 3 more months nye?? PMR laa derr ~~' okay serious seram utk dapat tahu keputusan and terutame untuk budak yang kurang bijak macam aku nie result always be the nightmare =') 3 bulan untuk backup topic untuk subjek yang lemah terutame Kh,Sj, dan semue =) waktu nak masuk kelas before start exam cikgu kaunseling dah bagi kate-kate semangat untuk kite orang "buat betul-betul yee" .. ALAMAKKK !!!! 3 keputusan yang aku baru dapat ALHAMDULILLLAH okay =') tapi seram untuk aku tahu markah kh aku ... Dan aku baru mempunyai azam baru untuk TIDAK MEMBUANG MASE waktu cuti nie dan belajar gilerr-gilerr sepanjang cuti ... hopefully aku boleh untuk mengatasi sifat malas nie..

      And aku tak tahu kenape dengan aku nie sebabnye sejarah aku bace and semue yang aku bace keluar kodd =) AKAN TETAPI , bile dapat paper untuk jawab aku nervous sampai ape yang aku bace aku lupe ... okay aku mcm nak nanges jee waktu ue T.T BALQIS ,, pleasee laa itu kertas yang hanye mengandungi soalan jee yang pergi takut dengan kertas tuu APE CELOPP??belum pmr lagi kodd ~~' so untuk paper yang seterusnye pown same tapi Alhamdulillah setelah meminta beberapa nasihat ketakutan itu berjaya diatasi =')

Last but not least , Aim for moon ! even if you fall you'll land on the stars .. okayy lah sekarang nie dah tibe mase untuk aku membuke mate dan focus dekat pmr ... i still have my trial to proof that i can (kodd) =P
jangan jadikan exam seperti belon untuk ditakuti =') belon comel kan ? tapi bile die meletup bertukar jadi comot ! Errr , tak sukee ~~' okay lah sampai di sini saje .. Kbye
TERIMA KASIH