(:Assalamualaikum(:)Thanks For Viewing my blog(:)Please respect my blog as i respect yours(:)Do be my followers(:)Thank you(:)

what are you proud of ?


ASTAGFIRULLAH !!='(

Assalamualaikum..
ape yg kite ade kat dunie ini hanyalah pinjaman semata-mata.. mungkin satu hari nanti kita AKAN hilang dgn apa yg kita bangga-banggakan itu..
  • kecantikan 
  • kekayaan
  • pangkat
  • DLL
semua yg kat atas itu kita boleh hilang dalam sekelip mata... semuanya dgn kuase ALLAH !! kadang-kadang tanpa kita sedar percakapan kita juga sudah cukup untuk menunjukkan dgn apa yg kita ada.. bohonglah kalau saya cakap saya tak pernah bersikap seperti itu.. tapi Alhamdulillah saya sentiasa di tegur,di nasihat oleh keluarga dan orang-orang yg dekat dengan saye=) terima kasih di atas nasihat-nasihat itu +sangat berguna+.. kalau saya ada bersikap seperti riak mohonlah di tegur dan di nasihat.. saya manusia biasa yg tak pernah terlepas dari melakukan kesalahan dan sering tidak sedar akan kesalahan saya... jangan malu dan takut utk nasihat.. ingat ADDINU NASIHAAT =)

TERIMA KASIH